Novemberfestivalen

Novemberfestivalen är en av Sveriges största kortfilmstävlingar. Den har deltävlingar i 19 regioner i Sverige och tre av mina filmer kommer vara med i tävlan i Göteborgsregionens uttagning. Redan nu kan man rösta till publikens pris på deras hemsida, men det stora evenemanget kommer vara på Hagabion 2 oktober (vilket också är min födelsedag!) där alla filmer kommer visas.

Jag tror inte riktigt att nån av mina filmer kommer att vinna (med tanke på att filmen som just nu leder i publikens pris-omröstningen i min grupp är en tokig dokusåpaparodi (fast den huvudsakliga uttagningen görs av en jury, så det finns kanske en chans ändå)) men det ska bli kul att visa filmerna på bio bara. Dessa tre filmerna är det det handlar om då då:





Så gå in och rösta (om inte annat för att rösta ner dokusåpaparodin), gärna på nån av mina filmer (under kategorin "tungvikt") och kom gärna förbi och se filmerna på Hagabion 2 oktober. Jag vet inte riktigt vilken tid än, men det kommer nog snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0