Det händer grejer!

Den senaste tiden har varit galet fullspeckad och jag har tryckt dygnet runt känns det som. Dels för att jag slutar skolan (idag!) och då ska hinna färdigt med massa grejer till elevutställningen (imorrn!). Så kom på Göteborgs Konstskolas elevutställning, allihopa!

Men också, nästa helg har vi utställning för vår nystartade grafikförening, Tryck. Föreningen är tänkt att samla ihop "unga grafiker" som kanske behöver en liten knuff och en gemenskap bland andra grafiker. För att peppa och inspirera varann helt enkelt. Och vi firar starten med en utställning!


Screentryck, A4, 30 ex.
Jag har designat och Emil tryckt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

hur länge står utställningen på konstskolan kvar? vi har studiebesök med skolan till göteborg nästa måndag, tror det är den sjunde, finns den kvar då?

2010-05-28 @ 15:04:30
Postat av: erik

Hejsan!

Kul blogg!

Såg längre bak på bloggen att du köpt screenduk för 50 pix... var?

2010-05-30 @ 03:10:19
Postat av: Steve

Hej allihopa. Utställningarna - båda två - slutade idag tyvärr.



Screenduken köpte jag genom skolan och det var en gammal avdankad bit så därför blev den ganska billig. Men kolla in screentec.se, där har de massa sånt.

2010-05-30 @ 21:14:28
URL: http://diditmyself.blogg.se/
Postat av: hannah

oh nej, vad synd... har du något tips på var man kan gå istället?

2010-05-31 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0