The workstation

Jag gillar att titta på film samtidigt som jag jobbar. Brukar koppla min ibook med en film till tv:n i vardagsrummet och lägga mig i soffan och rita, eller vad det nu är jag håller på med. Men ibland så vill jag ju använda datorn i mitt arbete. Då kan jag ju inte titta på film i datorn samtidigt. Så då får jag ta till den gamla stationära datorn och då kan det se ut så här på min arbetsplats...



Dessutom; Archie Bronson Outfit släpper nytt album i mars, så det är dags att börja fira! Den nyheten har jag väntat på i över ett år och den gör gällande att albumet kommer släppas tillsammans med en dvd med musikvideos till alla låtarna, regisserade av ABO själva och deras vänner. Peppen startas med den fantastiska videon till den fantastiska låten Dart for My Sweetheart.


Kommentarer
Postat av: jag-läser-din-blogg

SHIET!! jag lyssnar precis på dom!! grymt!

2010-01-26 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0