Enyaboda 2010

Jag var på Emmaboda förra veckan och passade då på att testa att fota med 35mm i min Holga. Det var lite bökigt att byta rulle eftersom filmen var tvungen att plockas ut i mörker, men jag gjorde det i botten av min sovsäck och det visade ju sig funka fint! Jag har dessutom experimenterat lite med framkallningen, då det är färgrullar (billig skit från Clas Ohlson) som jag framkallat i mina svartvitt-kemikalier. Funkar utmärkt! Blir kanske lite mörkt och lite kornigt, men äsch!


















Kommentarer
Postat av: Johan

fan, den sista såg ut som ett ultraljud, haha <3

2010-08-07 @ 17:22:46
Postat av: Steve

Ja, jag har ingen aning om vad det ska föreställa...

2010-08-09 @ 18:51:18
URL: http://diditmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0