Nåväl

Jag sa för ett tag sedan att jag skulle bli bättre på att uppdatera bloggen och att jag hade många projekt på gång som jag kunde uppdatera med. Sedan dess har jag brutit nyckelbenet och har därför haft svårt att använda min ena arm. Och en arm räcker inte till mitt pysslande. Men nu har jag mjukat upp lite och kan presentera en screenshot från min kommande kortfilm (som är utan titel eftersom jag har svårt att sätta namn på saker - jag vill helst av allt jobba utan ord, för att på något sätt inte begränsa mig kulturellt (oj, det lät fint...)).



Om allt går som det ska (vilket det förmodligen inte kommer göra) så kommer filmen vara färdig om en månad.

Inspiration: Roy Andersson, Wes Anderson, Jason, Psapp och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0