Tapetprojekt!

Ett av de stora projekten jag nämnde tidigare. Och nu är det färdigt!




BEHIND THE SCENES:


Jag och en klasskompis jobbade tillsammans och designade tapeterna. (Hon ritade blommorna, för mina blommor blev bara karikatyrer av blommor...) Vi började med att mäta ut var varje ram skulle läggas eftersom man inte kan måtta ut det när man väl börjat trycka och har ramen full med färg. Först tryckte vi blå färgblobbar.


Ovanpå dem tryckte vi växterna i grönt.




Sedan ytterligare ett "lager", med små nyckelpigor som knallar omkring och har det gött. (Dem färglade vi för hand. Röda. Vi färglade även några blommor gula.)


Sen var det bara att hänga upp allt!

Klart!

UPPDATERING!
Här komer en närbild också. Upptäckte att jag hade missat det.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

FINT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0