Schrebaux

Det har varit mycket på sistone. Dels att styra ihop allt inför Ärta-utställningen, så har jag hjälpt några vänner med flytt från Göteborg till Stockholm, med mera, med mera. Men så har jag haft massa inlämningar på sommarkurser jag läser just nu. En sommarkurs om HBO och en om vampyrer. Till vampyrkursen har jag en stor inlämning som ska vara färdig imorgon och som brukligt är när det ska pluggas så gör jag något helt annat istället. Så igår satte jag mig och lekte med Korg DS-10. Det är en gammal Korg-synt som har gjorts om till ett "spel" till Nintendo DS. Så jag lekte ihop en låt och skulle lägga upp den på youtube, men då tyckte jag det blev så tråkigt att ha en stillbild till videon så jag lekte ihop en liten animation i flash också. Här är det hela:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0