Fanzinetider

Jag har satt ihop ett fanzine, som kommer säljas av JARKO under Textival i helgen. Jag samlade ihop mina teckningar av katter som jag började göra nån gång för typ tre år sedan nä jag gick på KV och gjorde en liten bläddersak av det. Och det går faktiskt lika bra att köpa det här från mig. Jag håller på att sätta ihop en liten webshop där det även kommer gå att köpa mina tryck (jag håller dessutom på att göra nya tygkassar, om någon längtat) men tills den kommit igång kan ni maila mig eller skriva en kommentar här. 20 kr kostar ett fanzine. Det är i A5 (ett vikt A4) och upplagan är 20 ex, så den är både väldigt limiterad och väldigt billig. Kom å köp!



Kommentarer
Postat av: stina

jag har alltid påslängtan! och ser fram emot katter på textival, såklart.

2011-03-22 @ 20:32:07
Postat av: Davos

Oj, jag längtar också efter en påse!

2011-03-22 @ 21:57:04
Postat av: Steve

Härligt att höra hörni!

2011-03-23 @ 00:42:00
URL: http://diditmyself.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 07:30:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0