Parksalongen





Så blev det. Fyra katter i den tredje dimensionen, mitt ute i skogen. Det blev väldigt lyckat. Jag är inte helnöjd med resultatet - eller snarare, de blev inte riktigt som jag föreställt mig - men det var massor med människor som kom fram till mig och sa att de var himla fina. Någon ville till och med köpa en av dem som födelsedagspresent till sin sambo. Kul!


Jag fick dessutom en hel del muntra blickar när jag vandrade hem genom stan med dessa...

Jag tänkte inte på att fota utställningen i övrigt, men det kommer nog komma upp bilder på Tombolas hemsida inom sinom tidom. Dock vart jag tvungen att fota dessa två krabater som hade det gött där mitt bland kulturfolket ute i Azaleadalen:

Dem kommer jag garanterat göra ett tryck av i framtiden. Någon som vet vad hundarna heter?

Kommentarer
Postat av: buy an essay

As I can see you are really creative person with a lot of fresh ideas!

2012-03-03 @ 10:59:13
URL: http://buy-custom-essay.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0