Pocketful of Plork

Det här med t-shirtdesign gick ju bra (The donor gick hem hos Threadless) så jag tänkte testa lyckan igen, fast på ett annat ställe. Plork är en svensk liknande sida, som just haft en tävling där uppgiften var att designa ett tryck till en bröstficka. Jag använde dock det tillgängliga utrymmet runt fickan istället. Crazy stuff. Gjorde den i två olika versioner dessutom, men jag tror jag är mer förtjust i den svarta.


Dessa designer är väldigt inspirerade av Clippers teförpackningar, som jag druckit många av på sistone:


Gå gärna in på Plorks hemsida och rösta på mina bidrag och höj upp mina chanser att vinna. Men tyvärr måste du nog bli medlem för att rösta tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Jag länkar till dig på min blogg. Hoppas det är ok! :)

2011-02-17 @ 13:30:26
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Bianca

Jag tänker den sista på en ljusblå/rosa skjorta. Hade velat ha en själv!

2011-02-22 @ 15:13:49
URL: http://www.therabbithole.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0