Goya!

En till kasse färdig. Goya.


Den här var lite jobbigare att trycka. Antagligen var det den gula färgens fel – eller så var det rakelns, för jag hade glömt min egna favoritrakel :( – för det var bara den gula bottenplattan som inte riktigt blev som den skulle. Den blev inte jämn och slät liksom, och då ytan inte är jämn efter gula lagrets "bottenplatta" så blir nästa tryck, den röda färgen, inte helt lätt att trycka jämnt heller. Men det blev fint ändå. Lite ruffigt och inte helt perfekt. Fastän jag är perfektionist så tycker jag det är nice.


Dealen är densamma som på förra kassen. Ekologiskt bomull, vattenbaserad färg, 150 kr. Det finns tio stycken.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh du är så himla duktig! Kommer denna att komma i gulrosa också?

2011-05-02 @ 11:45:31
URL: http://kickimimmi.blogspot.com
Postat av: Melissa

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 03:25:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0