Filmer here, filmer there. Filmer, filmer everywhere.

Göteborgs Filmfestival, som drar igång i slutet av månaden (bästa tiden på året här i Göteborg) har startat ett nytt filmpris. Dragon Award New Talent. Det är till för att visa att festivalen är nere med kidsen och vet att internet finns, genom att belöna "webbaserad film". Jag har två filmer med i tävlan där. Så gå in och rösta, vettja!

En av filmerna, den gamla godingen Some Day, lyckades jag aldrig exportera till rätt format när jag gjorde den, så jag fick aldrig upp den på vimeo och youtube, och därför inte heller här i bloggen. Men nu när jag skickade in till den här tävlingen så lyckades jag äntligen. Så nu kan man se den här på bloggen också:


(Men glöm inte att gå in på Dragon Award New Talent och rösta på den också.)


Och visstja, jag har pysslat till utseendet här på bloggen lite. Men några säger att det ser konstigt ut i deras datorer. Hos mig ser det ut som jag vill, men om någon mer tycker det ser knasigt ut får ni gärna säga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0