Come one, come all!


Jag gjorde färdigt den lilla spårvagnen idag. En liten, liten en. Smått är så himla fint! Men jag gjorde även den här postern. Den är stor, men ändå fin. Återanvände en gammal katteckning och satte den på en bakgrund från ett kommande projekt. Som jag är lite mer sugen på att jobba med nu än jag är på att jobba med projektet som ska vara färdigt nästa vecka. Har beställt tygkassar att trycka på också. Kommer nog smälta samman med det här nästa projektet och kan kanske finnas att köpa i det öppna huset.

"I hope someday you and I can go to France
We’d hold hands and I’d get to see your underpants"

/All Girl Summer Fun Band - Tour Heart Throb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0